GÄSTEBUCH
 
24 Eintr?geNeuer Eintrag

 Theres Galli
 17.12.15 19:44Nr 24 Schleinikon

 Hoi zäme
Das war ein schönes Weihnachtsreiten, toll, dass es wieder mal geklappt hat. Auch die Dressurprüfungen sind in schöner Atmospäre durchgeführt
worden! Danke fürs organisieren, es hat uns gut gefallen!!
Grüsse vo de Gallis
 

 Fritz und Theres Galli
 31.08.15 09:31Nr 23 Schleinikon

 Hallo ihr Lieben
War wieder mal ein super Anlass Eurer Rossweidli-Springen. Richtig gemütlich und heimelig. Ein Rundum-Concours für jederman!!
 

 Nicole Kälin
 09.01.12 20:49Nr 22 Basel :-) 

 Hey Ihr liebe i hoff, es gat eu allne guet
Elena i wird eu bald wider mal cho Bsueche kei angscht Bermisse eu alli sehr. En liebe gruess us Dietikon
 

 Nicole Kälin
 18.07.10 20:31Nr 21 Basel 

 Liebi Barbara ,Liebe Chef
Liebi Pensionärinne, Pensionäre und Rittschüeler

Ich möcht mich bi euch Bedanke für die super tolle 3 Joor wo ich mit Euch ha dörfe verbringe. In dene Johr händ Ihr alli zäme mir viel bi brocht und i wird das nie me vergässe. Ich wird so oft wies got in d Rossweid cho, dass ich Euch wider chan gse. I wünsch Euch alles gueti und bis bald Liebi grüess Nicole
 

 Anastasija
 05.07.10 17:40Nr 20   

 Hoi NICI ich finds u schad das scho musch gah mir hend eus zum schluss u guet verstande aber da chamer nix drah mache wichtig isch das d LAP bestande hesch.
Lg Anastasija und viel spass i australie
 

weitere

 
 Mitglied SVBR Design by PC-Land